Creatingsite Architected E-commerce
Forside Features Nyheder Cookies Kontakt
Support

Jeg har brugt det samme varenummer to gange – hvad gør jeg?

Jeg har brugt det samme varenummer to gange - hvad gør jeg?

Hvis du bruger CreatingSite uden at have et økonomisystem integreret med din shop er det nemmeste at slette den sidst oprettede vare.

Det der sker er at de to varer´s flettes sammen når du bruger det samme varenummer til to forskellige varer. Dvs. ex. størrelser som ikke fandtes på den første vare findes nu lige pludselig og det har også betydning for lagertallet.

Er det et lille antal varer det drejer sig om er det nemmeste at slette de pågældende data og rette op på lagertallene manuelt.

Er det en større vareimport med forkerte varenumre kan vi blive nødt til at køre importen retur. Men man skal være opmærksom på at alle rettelser i shoppen slettes - dvs. også lagertal i forbindelse med kunders ordrer.

Så det kan kun siges igen og igen, pas på når vareimporten laves.

 

 

 

IS Nordic A/S | Lyngbyvej 24, 1.sal | DK-2100 København Ø | Telf. +45 70 26 25 00 | Fax +45 39 20 30 47 | E-mail: info@creatingsite.com
POWERED BY CREATINGSITE